Trög start

Ett sent inlägg idag :)
Det tog på mig extremt hårt idag att promenera en halv mil...
Jag orkade knappt komma igång, men på något jäkla sätt så höll jag ungefär samma takt hela tiden.
Men borta vid PEAB så fick jag börja köra med en slags marschtakt för att orka sätta en foten framför sen andra.
Men jag lyckades ändå komma hem :) haha.

Nu har jag gått en liten vända på Tierp och tittat lite i butiker och som belöning så smaskar jag på en sallad på jobbet innan jag beger mig hem och gör något nyttigt innan jag börjar jobba :)

En skön dag hoppas jag på.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det bästa av allt är att du knappt hinner hem innan du börjar jobba:)

2012-08-16 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0