Somna om?

Fan, jag som ville sova LÄNGE idag :S Nej, varför det? När man kan vakna tidigt och inte somna om... Jag vill åka på road trip i Norrland och bara lyssna på skön musik och bara njuta av livet som det är. Men jag får vänta till körkortet är taget först :) Alltså jag saknar Peter så otroligt mycket och den knasbollen verkar inte ha kommit hem från sin road trip ännu. Svårt att snacka skit när han är så långt borta, men jag får väl hålla mig ett tag. Idag åker vi, men först ska jag packa, som jag inte orkade igår kväll. Sen så pratas det om att vi ska äta mat hos syrran ikväll. Så det tar en stund innan man återser Dalarna :) Nej, nu tänker jag göra ett nytt försök till att somna om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0