Smått och gott

God natt?!
Ska bara äta en liten smörgås och dricka lite O'boy först :)
Det har funnits folk men inget märkvärdigt.

Jag längtar mer och mer bort från Tierp, det lutar åt att jag bara packar väskan och sticker.
Men vart ska jag sticka någonstans?
Utomlands och jobba, skulle inte vara fel... men man kanske ska ordna ett CV på engelska så man har något med sig.
Det känns så jäkla konstigt att inom 2 månader så slutar jag på Brorsans, mitt andra hem :)

Det man egentligen bör ha ordnat innan man slutar är ett nytt jobb, men jag vill inte fixa ett jobb här i Tierp så det blir att fortsätta söka via arbetsförmedlingen.
Ska besöka dem på måndag och be om lite hjälp att hitta något.
Lite tips är aldrig fel :)

Jag måste ta mig till stan imorgon och fixa lite grejor, känner väldigt motiverad att kliva upp i tid ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0