Slå på stort

Jag har gått sammanlagt 2,5mil denna vecka, då räknar jag inte in det jag går på jobbet, det får vi se efter helgen.
Ska använda stegräknaren i helgen som jag fick av Fia förra året :)

Idag fick jag sällskap på vägen av mormor och sådär tusentals med flugor :)
Så lilla mormor har fått lite utav en solbränna, men samtidigt så behöver hon bara vara ute i 10 minuter så är hon brunare än mig... orättvist enligt mig ;)

Nu ska jag duscha och sen tänker jag äta lunch, det blev ingen frukost idag, då jag har varit lite smått död :)
Jag vaknade vid 9, konstig nog, så 6 timmars sömn är inget att hurra för, men jag gick tillbaka till sängen efter en liten pratstund med mormor.
Låg mest och vilade och tittade på jobb, har lyckats hitta ETT jobb som inte är restaurang eller sjukvård som jag kan tänka mig :)
Så den stora frågan är om man ska gå tillbaka till skolbänken istället, men vad ska jag bli när jag blir "stor"?
Vad vill jag jobba med?
Jag söker denna gång ett välbetalt yrke :)
Jag har stora planer så då måste jag slå på stort också :) haha.

Några idéer? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0