Sjön

Idag var man ut på sjön en sväng, jag blir alltid lite nojig när det gäller båtar och vatten.

Min största rädsla är att ramla i och drunkna, inte bästa scenarier. Jag dör hellre av en hjärtattack eller av ett skott till huvudet, det är inte lika ångestfylld död, enligt mig. Tänk själv att behöva ligga i vattnet och veta att du inte kommer överleva för du har ingen chans att ta dig till land eller så och tillslut så orkar du inte hålla dig flytande längre och måste ge upp. Så jag blir hellre skjuten i skallen, det går fort iaf :) 

 

Iaf, vi var ute på sjön, försökte sola och bada och fiska :) haha. Vi doppade oss, i en jäkla isvak kändes det som och sen solade vi oss mellan regnskurarna och åskan ;) Lyckades faktiskt fiska, jag fick en riktigt "stor" firre på kroken ;) haha. Knutte fick sjögräs om jag fattade rätt ;) Sen begav vi oss hemåt igen, jag som klev upp redan vid 7 imorse slocknade på sängen :)

Men sen har jag faktiskt inte gjort så mycket, ville börja följa en serie men på något jäkla vis som skulle allt och alla störa mig under tiden. Så jag ska allt köpa den där jäkla boxen sen när den kommer ut :)

Nu ska jag läsa lite grann och sen imorgon så blir det en liten dejt med Connie och god mat :) det vanliga ;)

 

Saknar Peter en massa, men jag får vänta tills han kommer tillbaka till Sverige igen.

Sen kan jag meddela för alla som inte har fattat det, jag och A träffas inte längre. Det pga "var inte så jäkla nyfiken"-grejor. Okej?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0