Resultatet

Ja, imorgon får jag sovmorgon :)
Samt en liten promenad som "livar upp" lite grann ;) haha.

Jag har egentligen ingenting att berätta, mer än redovisa mitt resultat från stegräknaren i helgen :)

Fredag:
7525 steg
4.5 km
225.7 kcal

Lördag:
11820 steg
7 km
354.6 kcal

Söndag:
11482 steg
6.8 km
344.4 kcal

Sammanlagt så har jag gått 18,3km under helgens arbetspass som har varit 21 timmar :)
Kanske så fint enligt mig ;)

Imorgon hoppas jag på att få snacka med Peter lite grann innan han sticker till jobbet, men men, man kan inte få allt här i världen.
På tisdag efter jobbet så har jag en tatueringstid igen :)
Det börjar ta sig :D

Men en dusch nu innan man sover lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0