Räddad

Jag hade tänkt titta på film och bara ta det lugnt, men "icke picke sa nicke".
Var till jobbet och åt lite mat och sen hyrde jag lite filmer på macken.
Nu ska jag faktiskt sova, börjar få huvudvärk...
Imorgon blir det en promenad, sen funderar jag på att köra en promenad på lördag då jag inte gjorde det idag. Eller som mamma förslog, så tar jag en på morgonen och en på kvällen på torsdag :)

Får se hur det blir :)

Natti Natti.

p.s. Jag fick prata lite med Peter idag så min dag är räddad ;) haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Eller... Så går du hem till mig. Det är runt en mil och då har du gjort två promenader direkt. Kan skjutsa dig tillbaka sen om du vill:)

2012-08-22 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0