Push-up och en dyster tanke

Jag tycker synd om mig själv idag... har ont i ryggen, okej, inte själva ryggen med huden på ryggen efter Johans insats på min älskade drake.
Jag längtar tills den är klar, så jag slipper uppleva smärta på ett tag.
Just nu vet jag att jag kommer få uppleva den några gånger till innan allt är klart :)
Sen kom lilla Linda på att man ska ju fylla i den om några år... snacka om lycklig jag blev då, eller not!!
Sen så har min älskade familj hjälpt till att plasta in mig, jag har plötsligt fått en push-up bh, en genomskinlig också ;) haha.

Imorgon ska jag ta mig en promenad, jag slöat till i 2 dagar och det betyder att jag ta och promenerar både lördag och söndag också. Ingen vila förrän nästa helg alltså :) haha.

Sen ska jag iväg på en liten tripp på dagen och sen på bio på kvällen. Fullbokad på min lediga dag.
Men jag ser fram emot nästa onsdag, då jag är helt ledig. Så länge ingen hittar på något nytt då.
Man jag håller tummarna iaf :)

Nu tänker jag säga god natt och drömma om bättre tider ;)
Men en tanke slog mig igår. Tänk om man aldrig hittar en partner, är det meningen då att jag ska leva själv resten av mitt liv då?
Ganska så dyster tanke så här på kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0