Natti Natti

2.20 så var man hemma igen, har bara orken till att tvätta av mig och borsta tänderna.
Nu ligger jag till sängs, imorgon så måste jag pressa mig till det yttersta då det är sista dagen den här veckan för promenaden.
På måndag så börjar jag om igen :)
Då kommer jag även ta mig energin och gå till gymmet 2 gånger under veckan.
Mitt mål är att träna på vardagarna och lördag och söndag så vilar jag upp mig lite grann.
För varje vecka som går så ska jag antingen öka på något eller lägga till en till aktivitet :)
Måste ju lyckas komma igång ordentligt :)

Men nu mina pojkar och flickor så är köket på jobbet mycket fräschare, nya kylar, arbetsbänkar och lite annat smått och gott :)
Stackars lilla David somnade vid bordet, men när vi räknade ut att han hade varit på jobbet i 19 timmar så förstår jag att han somnade :)
Men ska jag också sova lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0