Natt eller morgon

Är det god natt eller god morgon?

Vi har haft det riktigt fint idag, lugnt som attans under dagen. Men sen så slog det till ordentligt vid 19 tiden :)
Stackars lilla Linda som skulle sluta vid 20 fick allt stanna, för folket slutade inte komma :)
Klockan var väl runt halv 10 som hon äntligen kunde gå, hon var säkert jäkligt trött ;) haha.
Själv så gick jag betydligt mera idag än igår, men då hade jag både Linda och Matilda på golvet så jag gjorde inte mycket den dagen :)

Men jag presenterar resultatet från stegräknaren imorgon efter mitt sista pass för helgen :)
Sen så har jag bara måndag och tisdag kvar :)
Sen får jag vila tills på fredag natt :) hehe.
Efterlängtat, men samtidigt så börjar jag med promenaderna igen på måndag morgon...
Just nu värker mina ben så mycket att jag verkligen inte är motiverade :) haha.

Jag införskaffade mig en ny film i förmiddags då mormor och jag handlade lite grann :)
Hunger games, ska se på den imorgon efter jobbet :)

Men nu ska jag nog sova lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0