Man kanske ska...

Ska man säga god natt kanske?! Mitt knä och mina ben vill inte att jag rör mig längre, men jag funderar starkt på att ta en dusch innan jag kryper i säng så jag slipper den imorgon... Men orkar... Idag har det både var kul och pissigt som fan, hade det gått mera fel så hade jag fan kastat av min förklädet och gått från jobbet för alltid!! Men mitt tålamod är visst bättre än jag själv trodde... Imorgon får jag åka till underbara Dalarna :D Vila upp mig och bara mysa med familjen så man orkar jobba igen sen. Lyckas jag hitta ett nytt jobb där uppe i Dalarna så flyttar jag, vill mest bara meddela folk det :) Jag tänker inte stanna kvar i Tierp resten av mitt liv precis :) haha. Nej, nu kastar jag mig in i duschen innan jag slocknar, förhoppningsvis inte för gott ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0