Katastrof och förväntan

Ja, det gick fort i svängarna innan jobbet :)
Sprang hem(i högklackat) och kastade om till arbetskläderna. Väl på jobbet så hann jag bara sätt på mig tofflorna, så var det full fart till 23, då Linda kom och hjälpte till med lasset av arbete det fanns att göra.
Klockan var tjugo över 10, då jag upptäcker att ungefär hälften av borden fortfarande hade disk kvar och servitrisen som jobbade på golvet, gick i sin egen lilla värld.
Jag var inte glad, jag hade då stått i disken till och från i över en timme.
Det roliga var att det tog 10 minuter för mig att plocka av alla borden och sopa under bra många bord och torka av dem.
Jag var inte glad idag på den personen och hon fick höra mig muttra till några gånger.
Jag är förstående utav mig i många läge, men det finns för fan en gräns.
Tack och lov så vet Linda exakt vad som ska göras så hon fixade alla små grejor medan jag diskade och förberedde inför morgondagen.
Sen stannade gumman kvar och hjälpte till med städningen :)
Hon är go :)

Galan var riktigt rolig om man frågar mig :)
Synd bara att jag inte kunde vara med hela kvällen...
Men nästa gång så tänker jag se till att vara ledig :)
Visst jag bor inte kvar här då, men för den kvällen kommer jag gärna tillbaka :)
Nu ska jag sova lite grann tänkte jag :)

För imorgon så är det dags att fira älskade Mio som blir ett år :)

Ena bilden är från galan, då Team Flashkick gjorde en lite uppvisning :)
Sen har vi såklart sötnosen Mio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0