Kalas och mat nu

Nu har man varit på kalas för lilla sötnosen Mio :)
Jag har svårt att föreställa mig att det faktiskt bara var ett år sen han kom till världen :)
Han har växt så mycket och han är så söt :)

Han fick 2 stickade tröjor av mormor och lite leksaker utav mig, sen så lyckades jag äntligen beställa hem hans present som jag hade tänkt köpa.
Men otekniska TT hade problem med beställningen :) haha.
Men den bör komma hem den veckan :)

Jag gick från kalaset en sväng för lite mat på jobbet.
Ska tillbaka dit senare, det är så mycket folk och barn så jag har ingen möjlighet att prata eller umgås med Alex eller Freddan :)

Jag har kikat upp lite mera jobb och jag MÅSTE verkligen få igång min dator.
Annars får jag väl göra ett nytt CV :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0