"Jaha" och "fack"

Ja, men nu är det dags att sova igen :)

Har pressat så där fint 16 timmar på en restaurang, där golvet är hårt och slitsamt mot mina stackars små fötter. Men nu får jag sova i 8 timmar innan vi sliter ut mig igen ;)

Sen är det bara 2 korta dagar kvar(9 och 12 timmars pass) sen får jag en efterlängtad semester på några dagar :)

Såklart sticker jag till Dalarna då :)

 

Varför luktar det pizza konstant i mitt rum? Hatar doften av pizza tillslut...

Jag är

Glad

Trött

Less

Förbannad

Grinig

Lättretlig

Pedantisk

Organiserad

Nördig

Knasig

Galen

Snäll

Söt

Givmild

Förlåtande

Elak

Naiv

Smart

Fjantig

 

Det finns säkert flera sätt att beskriva hur jag är, men detta är vad jag har hört eller känt mig idag :)

 

Äsch, god natt gott folk, det finns inget vettigare att göra nu precis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0