Home Sweet Home

Home at last :)

Det var fan en av de bästa actionfilmerna jag har sett på länge :)
Sällskapet var underbart, knasiga kommentarer och sen vårt konstiga intresse för "bög-shorts" och stora pattar ;) haha.
Kul var det iaf :)

Nu ska jag ta en nektarin innan jag fixar mig för sängen :)
Imorgon så är det en promenad som väntar och jag funderar om jag ska utöka träningen lite grann.
Lite sit-ups innan jag går iväg :)
Måste öka på träningen om jag ska komma någon vart :)
Men det är bara 2 dagars träning kvar denna vecka, sen har jag 2 vilodagar framför mig. Med tanke på mitt nattjobb så vilar jag lördag och söndag :)
Jag skulle kunna gå på söndag kväll efter jobbet, men jag är rädd för mörkret :S
Men på måndag så kör vi igen :)

Jag känner mig mer och mer taggad för varje dag att träna och öka på min smidighet :)
Min uppvärmning och mina övningar innan träningen ser säkert konstigt ut :) haha.

Äsch, som vanligt med sista inlägget för dagen, så säger jag god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0