Gorma

3,5 km promenad så där på kvällen medan jag gick och gormade på Peter i telefonen :)
Som jag har sagt förr, jag är extremt glad att ha honom som min bästa kompis.
De flesta av mina kompisar ser bara en sida av mig och glömmer gärna bort hela mig. Peter lyckades SLITA fram alla mina dåliga, bra och totalt knasiga sidor och han skiter fullständigt i att jag har gjort dåliga val.
Vi har kul, tråkigt och allt det där som riktiga vänner har det :)

Nu på kvällen så har jag blekt slingor i min mammas, redan så ljusa hår :)
Jag frågade om jag inte ska bleka hela håret istället :D

Jag själv funderar om jag ska färga håret svart eller om jag ska fortsätta göra det ljusare, men då väldigt sakta och säkert :)

Så där lite konstiga idéer i mitt lilla huvud.
Sen så har jag lite beslut att fatta gällande jobbfronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0