God eftermiddag

God eftermiddag. Jag blev riktigt jäkla klappkalas igår, min plan var att krypa i säng i tid och sova ut ordentligt.
Jag är inte så duktig på att genomföra mina planer...

Men jag lyckades kliva upp i ganska så bra tid, men sen kraschade jag tyvärr.
Nu har jag varit igång en stund iaf, tvättat av husvagnen, packat ordning mina grejor, ätit mat, klippt klorna på kaninen och nu tänker jag inte göra så mycket mera på ett tag.
Läsa lite i boken, titta på teve och sen hjälpa mamma med att slinga håret.
Min sista kväll kommer vara lugn och stilla och detta tänker jag inte ändrar på.

Imorgon blir det att jobba några timmar när jag kommer hem och sen så kör jag igång på nytt schema :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0