En skön kväll med goda vänner

Det blev en skön kväll hos Alex och Freddan med 1åringen Mio :)
Käkade kinamat och tittade på en film, som Freddan trodde var en komedi :)
Det var en dramatisering av en sann historia :) haha.
Men mysigt har man haft det, lugn och ro och massa prat :)
Jag är nöjd med att få uppleva Mio's ett årsdag :)
Han är så stor :)

Nu ska jag läsa lite grann sen tänker jag faktiskt sova så jag orkar ta itu med träningen igen :)
En veckas vila bör inte har gjort så stor inverkan, men bara för att jag säger så kommer jag säger dö på vägen imorgon ;) haha.
På tisdag efter jobbet så måste jag skynda mig med promenaden, då jag ska iväg på kvällen :)
Men sen består resten av veckan av städning, morfar flyttar hem igen i helgen som kommer :)
Som tur har jag redan städat lite grann i rummet, men jag måste fixa till det sista så han slipper fixa det själv när han kommer hem.
Sen kattens grejor bör fixas då han också kommer hem då :)
Har saknat lilla missen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0