Dött

Det märks att det är slut på semestern och ungdomarna har börjat skolan igen :)
Hade väl kanske 6 bord sammanlagt idag efter 16, väldigt ansträngande ;) haha.
Imorgon så kör jag lunchen och sen måste jag "kasta" hem och byta om innan jag sticker ut till Bäcklösen och plågas i några timmar :)
Men det är väl 4-5 sittningar kvar sen, det beror på hur mycket jag orkar med imorgon :)
Jag håller tummarna att det är minst 2,5-3 timmar :)
Vill så gärna bli klar någon gång :D

Men hur fan ska jag göra med promenaden??
Ska jag ta den innan jobbet eller ska jag göra en ansträngning efter tatueringen?
Det lutar åt innan jobbet, men orkar jag kliva upp en timme tidigare för det?!

Får se hur det blir, nu ska jag faktiskt göra lite varm O'boy och någon smörgås sen fortsätta kika på filmen Hunger Games :)

Natti Natti gott folk :)

p.s. Peter glömde ringa, puckot nummer 1 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0