Dags

Usch, vad trött jag är efter helgen... men det är väl bara att kliva upp och börja med träningen igen... Inte motiverad just nu :)

Men det är ju egentligen bara att lyfta på röven och ordna de :)
Har en kvällstur på jobbet, ska städa lite grann och om jag gissar rätt så tror jag att det kommer bli mycket avhämtning idag eller så kommer de ut.
Folk orkar inte laga mat nu när skolan börjar, men vad fan. Det är ju så mycket godare med hemlagat :)

Jag har varit duktig i helgen, käkat bara sallad och frukt.
Så fortsätter jag så här så bör det hända någonting ;) haha.

Men nu är det dags att kliva upp iaf :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter bra att skriva sallad, men du säger inte vad den innehåller haha

2012-08-20 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0