Början? Slutet?!

Ja, mitt huvud blev inte bättre av varken duschen, värktabletterna eller vilan. Så det har varit en rätt så kass dag på så vis.
Blev ingen bio då jag började må illa också.
Ingen lyckad dag för min del.
Men filmer har jag sett idag, nu tänker jag varva ner och läsa en stund sen sover jag nog igen.
Förhoppningsvis så är jag lite piggare imorgon, ska ju jobba mellan 20-02 så jag behöver det.

Sen så har jag en spindel på rymmen hemma hos mig, usch... jag behöver en frivillig som sanerar lägenheten.
Jag hatar dessa små kryp.

Äsch, jag har inget att nämna för omvärlden.
Jag funderar på att sluta skriva och kanske börja skriva dagbok istället.
Det känns konstigt att alla vet vad jag gör om dagarna.
Jag kommer inte ens ihåg varför jag började skriva :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0