Back in town!

Tillbaka till vardagen :)
Har saknat mitt hem lite grann när jag har varit borta, min säng, mina grejor och resten av min familj.
Sen så var faktiskt mina arbetskamrater saknade också :)
Jobbade några timmar idag, kändes mest som jag vandrade runt och städade en massa, inget riktigt handtag.
Men det är städat och fixat iaf :)

Sen efter jobbet så blev det grillning hos Carolines föräldrars hus :)
Med David, Linda och självklart Carro :)
Åt så jag höll på storkna :D

Fick sen något slags fnatt och började städa så här mitt i natten, men samtidigt jag vill ha det snyggt och fräscht när jag vaknar på morgonen :)
Imorgon är det storstädning utav lägenheten som gäller, men först och främst en sovmorgon :D

Men min semester var välbehövlig, jag känner så mycket lättare till sinnet nu och känner att jag orkar ta lite djupare tag om allting :)

Men nu säger jag god natt och dröm sött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0