Avstår

God morgon.
Mina drömmar var jäkligt knasiga inatt, hade att göra med lastbilar, bebisar, middagsbjudning, kärlekspar och alkohol.
Allt det där händer i mitt liv just nu, lastbilar är lite av en speciell sak.
Men bebisarna kommer nog från att jag känner att det är dags att börja tänka på familj om några år.
Middagsbjudning är något jag funderar på att ordna här en dag :)
Kärlekspar ser man konstant överallt, men samtidigt så har folk som trodde inte skulle göra slut gjort detta.
Alkohol är något jag avstår ifrån just nu, känner att det är för mycket sådant i mitt liv.

Knasiga drömmar, detta var en och samma dröm :)

Kliva upp nu och göra ordning sig kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0