Ändrade planer

Jag försöker hålla på det där med att äta var tredje timme, så om en halvtimme så blir det lunch, vegetarisk pizza bit och mormor satsar på lasangen som blev över från middagen igår :)
Sen ska jag fortsätta på broderiet som jag hade problem med att hitta igår :) haha.

Ikväll så blir det faktiskt bio :D
Får ett härligt sällskap, en som är lika filmtokig som jag :)
Men ska även äta lite grann innan så man inte hungrar ihjäl sig :) haha.

Så gott folk, ingen bilbingo för min del och jag skippar den där dejten också. Jag är verkligen inte på sådant humör idag.

Men sen så har min dag var skön, skålen till morbror och fatet till syrran har fått sig en sväng i ugnen och filtret till fläkten är strax klar i diskmaskinen :)
En sån där skön dag, så mormor och jag har till och med hängt ut tvätt på tvättlinan :) haha.

Jag njuter av livet just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0