Värker i...

FUCK, jag har så jäkla ont i ryggen nu.
Den stora frågan är om jag kommer orka sitta upprätt i flera timmar imorgon. Det kommer ta så enormt mycket på ryggen.
Men jag får ringa och boka en behandling för ryggen imorgon eller på onsdag.
Vill inte att det går så långt som sist då jag knappt klarade av att röra mig pga värken.
Måste bli bättre på att träna ryggen.

Alltså vi har haft en jäkligt bra måndag på jobbet, bättre än gårdagen. Igår så var vi hela 5 pers som jobbade, då vi hade en tjej som testade.
Idag var det bara Mossi/David och jag och vi fan lyckades med allt :)
Det är alltid skönt att jobba när det finns mycket att göra och allt klaffar perfekt med maten och servicen :)
Som vi brukar göra :)

Frågan är om jag ska slå igen allt nu och bara sova tills jag "måste" kliva upp imorgon.
Ska vara hos dem vid 12, så jag tänkte se om jag kan ta en buss så jag kommer lite innan.
Hälsa på Sandra en stund innan jag slår mig ner och börjar förändringen :) haha.
Äsch, god natt gott folk, jag behöver sova nu iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0