Uppsvälld och nya mål

Vi lyckades hitta rätt, men missade gästparkeringen ganska grovt men sen så :)
Vi åt riktigt god mat, majskyckling med pommes och kantarellsås.
Sen smällde jag i mig en chokladmousse med digestive smulor och jordgubbar :)
Men mamma och jag har verkligen ätit för mycket idag, jag har nästan kramp i magen nu av allt.
Vi tog en varsin mjukglass på gränby då vi handlade det sista innan hemfärden. Mamma klarade inte äta upp hela så jag tvingade mig själv att äta upp hennes också. Jag ångrar mig så mycket nu :) haha
Min mage är enormt uppsvälld nu.
Men kul har vi haft idag, jag har skrattat mycket, det var riktigt länge sen jag skrattade så här mycket :)

Nu är det bara att ta sig hem och sen börja ordna rummet på nytt.
Jag har skaffat så mycket fina nya saker att mamma bara skrattar och skakar på huvudet åt mig :) hehe
Ni ska få se, ska lägga upp bilder senare på mitt nygjorda rum, måste ordna allt ikväll för imorgon så sticker jag och mormor till stan för vår slödag :) haha
Jag kommer bli riktigt berest denna vecka ;) hehe.

Vi har även planerat massa saker i vår och till sommaren och sen några år framåt :)
Äntligen så har jag något jag kan sträva efter och känna mig mera motiverad till att orka jobba och leva som jag gör.
Känns som jag bara fjantar runt och så, men jag har inte riktigt brytt mig heller.
Nu så har jag ett större mål framför mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0