Trött, jogga och otränad

God morgon, TT är lite trött idag, kan bero på att vi fick mycket att göra under kvällen :)
Trodde inte det skulle bli så mycket folk under kvällen/natten, efter halv 12 så strömma dem till och vi hade bra jäkla mycket att göra :)
Dem kvällarna är roliga, samt att folk inte blev dryga eller för fulla. Det är alltid skönt.

Nu ska jag bara orka kliva ur min sköna säng.

Jag känner mig lite småsugen på att börja jogga igen, det beror nog på att jag fick frågan att springa med i något lopp i sommar, då bara på 5 km.
Men det skulle vara kul, man kanske ska börja med det igen...
Jag sprang mycket förr, jag känner fortfarande det där suget, när jag springer på löpbandet eller om jag är ute på en promenad. Men jag vet att jag är otränad så jag utmanar inte ödet riktigt än :)
Men jag måste nog börja snart om jag ska göra detta.
Hoppas jag har energin att börja i veckan så jag inte struntar i det helt och hållet :)

Nej, bäst att kliva upp nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0