Trött, glad och förväntansfull

Shit vad slutkörd man var inatt efter jobbet :)
Jag var uppe i varv tills jag kom hem och la mig på sängen, då hade jag STORA problem med att hålla mig vaken tillräckligt länge för att hinna lägga undan mobilen :)

Det var en jävligt skön kväll, som de flesta vet så hade vi ett band hos oss igår, House of Mike.
Sköna killar som spelade jäkligt bra, folk verkade ha väldigt kul och det är ju riktigt bra :)

Nu ska jag bara avsluta frukosten innan jag drar mig mot jobbet igen.

Nästa månad så har vi ännu en spelning, då är Adam Tensta hos oss. En rappare som är ganska så känd för sin låt "My Cool" och det är en fest vi har ihop med Crazy Fresh :)
Det ska bli kul och jag hoppas Tierparna är sugna på detta :)

Nu tänker jag faktiskt avsluta och börja göra ordning mig istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0