Tidigt som fan

Det är verkligen ingen god morgon, det är för tidigt helt enkelt.
Men nu ska jag iaf iväg och sjunga för lillebror, sen blir det hem och sova någon timme innan jag ska iväg och jobba ett 16 timmars pass.
Känner mig inte så jätte motiverad då jag har sovit så lite, men det kommer väl att gå ändå :)

Tänka sig att lillebror min är 16 år, det betyder att jag börjar bli lite äldre också.
Men att han ska vara 16 har jag lite problem med att smälta. Han som har varit liten i så många år, vad hände med det?

Jag får väl helt enkelt förlika mig med tanke på att han ska växa upp också :)
Han kanske slutar att vara en dryg lillebror emellanåt då ;) haha
Drömma får man iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0