Te, kilon och bitchig

God kväller.
Har haft en bra måndag, men tyvärr har vi haft så mycket nu på kvällen att jag inte hann städa så ordentligt som jag ville.
Men jag går lite tidigare imorgon och fixar det då :)
Nu vill jag sova och glömma bort jobbet en stund.

Jag går på smal mat nu och det känns lite surt, men det är ett måste för min del.
Måste ner några kilo innan jag blir deppig av skiten eller något liknande.
Jag vill inte längre ha det här små hullet, det kan någon mager stackare få istället :) hehe

Jag ska se om jag orkar med en promenad innan jobbet imorgon bitti. Jag har ställt klockan iaf, men det är så tidigt att jag nog kommer vara döende då :)

Jag har fått min present från Fia idag, en tekopp med tillhörande sked och 2 påsar med lös te :)
Smakerna är Kaktus och apelsin och den andra kallas Love Night. Vet inte riktigt vad det är för smak :)
Men båda 2 luktar väldigt gott.

Men nu har jag starka behov utav närhet, inte sex och heller inte en kram. Jag vill ha mänsklig kontakt och gärna manlig, behöver någon som håller om mig, bara så jag får andas in doften av maskulint och sen bör jag nog vara nöjd :)
Det är jobbigt när man lever själv och inte vill ta vilket skit som helst heller :) haha.
Jag är elak jag vet :)

Nej, nu tänker jag sova och förhoppningsvis gott också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0