Spelberoende ;)

God natt ska man väl säga alldeles strax.
Har haft det ganska så tråkigt idag på jobbet, inte mycket att göra förutom att städa.
Det är inte så kul att städa hela tiden, känner för att ha mycket gäster som gör att man får rör på sig ordentligt och träffa lite folk :)
Reza är så dryg när han har lite att göra också ;) haha
Ska hålla på med massa fjant, det kan vara kul ibland, men efter att hört på det i 12 timmar så är man tacksam för tystnaden sen :)

Idag har lillebror fått mig att börja spela spel på telefonen.
Har fastnat för ett spel som heter Tree World och jag tror det är ett barnspel ;)
Men det är ändå lite kul, behöver inget avancerat för att jag ska vara road ;)

På morgon imorgon så ska jag en snabbis på banken, sen blir det ett 12 timmars pass och sen så är jag ledig i 5 dagar :)
Måste ju till banken och sätta in pengar så jag kan betala lite räkningar via nätet. Förhoppningsvis så går det bra att betala via telefonen :)
Jag är inte så speciellt tekniskt lagd som man kanske skulle behöva vara ibland :)

Nej, nu ska jag spela en lite stund till sen så säger jag god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0