Sluta snurra

Är det så jobbigt för andra att se på när någon som har roligt och kan skratta och inte tar allting på ett sådant allvar?
Jag trodde aldrig det skulle vara något problem i min vänskapskrets.
Men idag upptäckte jag att den gladaste människan jag känner är fan den mest bittra av dem alla när det väl händer något.

Fia och jag har haft en jävligt kul ikväll med Mickis och Caroline :)
Blev väldigt många öl innan vi gav upp, vi hade tänkt gå på efterfest men det blev visst bråk vid Bennys och så vi agerade publik med massa dåliga skämt i skjortärmen ;)

Nu ligger jag i sängen och försöker få rummet att sluta snurra ;)
Imorgon så har vi bestämt för en pizza-dejt på jobbet med tjejerna :)

SNÄLLA! Låt rummet sluta snurra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0