Skrattat och visat tänderna

Jag är nu hemma igen, har skrattat så mycket ikväll att denna helg kan inte bli annat än bra :)
This means war var fan en skön film med allt som jag gillar :)
Romantik, action och komedi. Bästa cocktailen "ever" ;)
Jag har hakat upp mig på det är "brats-språket", ni ska bara höra mig snacka, alltså ;) haha.
Det är extremt störande och den som drygar sig med det språket mot mig kommer ångra att han/hon någonsin lärde sig prata. Okej? Alla fattar!!

Nu har lite aggressioner släppt :)
Jag tittade även på America Pie: Reunion.
Fy fan vad jag skrattade, samma sorts handling på sätt och vis, men den var fan ändå bättre än något annat :)
Och det roliga är att Stifler fick lite hämnd ;) hehe.
Bäst ni ser den nu :D

Jag ska väl sova nu så jag orkar med morgondagen, men kattskrället har tagit upp halva min säng.
Jag har ingen stor säng, så det blir lätt trångt då :)
Men det är väl bara att böka sig ner bredvid honom och sen sussa sött :)

Jag är fortfarande positiv och jag älskar mitt jobb även om det finns dryga djävlar där ute.
De ska inte knäcka mig som sist.

Så nu säger jag god natt och sussa så gott alla godingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0