Skrämmande och stinker

Morsning gott folk, hade en lite skrämmande dröm nu på morgonsidan. Att jag visste att jag drömde men sen så slogs jag av tanken att jag "aldrig" skulle vakna igen.
Det gör att man vaknar på stört iaf :) haha

Nu ska jag kasta mig iväg till banken en snabbis och sen är det jobb som gäller resten av dagen :)
Imorgon så sticker jag och mamma till stan, vet inte om det blir Uppsala eller Valbo.
På torsdag så åker mormor och jag däremot till Uppsala och ordnar med lite saker.
Resten av min ledighet så måste jag använda till de nödvändiga sakerna här hemma som ska fixas.
Håll tummarna för att jag hinner genomföra åtminstone hälften av dem ;) haha

Nej, nu ska jag gå och jag MÅSTE ta med mig soppåsen på vägen, för den stinker riktigt illa nu :S haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0