Sjukhus, förbannelse och väntan

Ja, nu är man på sjukhuset och fikar lite grann, det är på sätt och vis min frukost :)
Har varit ute på en promenad nu på morgonen, försökt träna mammas vovve och bränna lite fett samtidigt :) haha
Blev ett tag arg på både hunden och mig själv, det är inte hundens fel att hon stökade och bråkade så mycket att telefonen for i backen. Eller? Man kan inte skälla på henne för det, men hennes fel var det iaf. Och mitt för att jag inte såg problemet tidigare.

Jag har nog haft någon slags mardröm varje natt den här veckan eller nära på iaf :)
Inatt drömde jag att jag blev så sugen på att bada i havet och efter ha badat och njutit så skulle jag gå på toaletten.
Då upptäcker jag att tatueringen har lossnat, jag blir så besviken på mig själv att jag inte kunde vänta några veckor till.
Snacka om knasig dröm, men jag blev så besviken och rädd att jag måste göra om hela tatueringen igen.
Så fort jag vaknade så tittade jag till och såklart den är kvar :) haha
Jag är inte normal för fem öre det vet väl alla egentligen redan vid det här laget :) haha

Nu så väntar jag på att mamma ska bli klar hos läkaren, fattade inte riktigt vad hon skulle göra men det ska väl inte ta så lång tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0