Redovisning

Hej. Idag har det varit en bra och en dålig dag/kväll/natt.
Vi har haft jäkligt bra gäster ändå, förutom vissa skithögar som har gjort att man har mått allmänt kasst :S
Jag måste bli hårdare och inte ta emot så mycket skit.

Men jag säger tack och lov för de här underbara gästerna som gör att man orkar fortsätta jobba och inte vantrivas med att serva andra varje dag.

Som ni kanske vet så är jag inte utbildad servitris utan jag har faktiskt utbildning inom vården bland annat.
Så att jobba med människor är iaf något jag älskar att göra, även om man tröttnar på skitet efter tag.
De här bra dagarna som finns eller stunderna, gör att man orkar ta lite skit då och då.
Men det får vara slut på det nu.

Nu ligger jag mest i sängen och varvar ner, katten har försökt krypa in under skinnet på mig. Snacka om att man är saknade hemma ;)
Sköt att veta att man har någon som älskar en villkorslöst :)

Imorgon är det bara ett 9 timmars pass som väntar mig :)
Sen så har jag måndagen kvar innan jag får ledigt och får börja med min tatuering. Jag längtar så mycket att jag vill att det är måndag redan imorgon eller varför inte tisdag :) hehe.

Jag lovar att knäppa kort sen och lägga ut, bilder stegvis på förvandlingen :) hehe

Nej, nu ger jag upp denna dag, tänker borsta tänderna och sen så sover jag gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0