Påskäggs jakt och böcker

Jag har haft en skön dag idag :)
Ätit påskmat, druckit julmust eller var det påskmust? ;)
Sen så fick jag ett ryck och rensade ut massa kläder som mamma har fått.

Sen blev påskäggs jakt hos mamma :)
Fick ett par örhängen med mitt godis, så det känns bra ;) haha
Vill verkligen inte ha något mera godis. Har redan tröttnat på det där sliskiga och söta sakerna.
Naturgodiset har fallit mig mera i smaken.

Nu så ligger jag och slöar i sängen och tänker fortsätta med min nya favorit bok, Sagan om klanen Otori av Lian Hearn. Är inne på tredje boken nu, Under lysande måne och den är visst den avslutande delen också. Känns lite vemodigt då jag kommer sakna karaktärerna lite grann.
Samtidigt som jag försöker bestämma mig för om det blir The mentalist vid 8 ikväll eller om jag ska kika på Natt på museet 1 och 2 :)
Eller så fortsätter jag läsa boken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0