Ont om plats och svordomar

Nu är min bokhylla på plats :)
Jag är däremot problem med att hitta plats till kattens klätterträd, det finns ingen plats förutom mitt på golvet.
Och det kommer inte funkar :)
Frågan är om jag ska hitta plats någon annan stans i lägenheten för hans myshörna eller så skickar jag den åt helvete och gör en annan slags myshörna.
Men det är så svårt då han är så jäkla kräsen utav sig :)
Lite grann som matte hans ;) hehe

Nu har jag en allvarlig fråga till Tierparna och de runt om.
Hur många därute är sådana idioter att de tror att jag vill hoppa i säng med dem? Eller vill ha ett förhållande med dem?
Och jag är ingen tjej som blir kär i någon efter tag, jag är en ögonblicks-tjej. Jag faller helt enkelt och har jag inte fallit för dig första gången så kommer jag aldrig göra det senare heller.
Så sluta ansträng er, snälla, det är så pinsamt för eran del.
Jag brukar visa ett tydligt intresse om jag vill ha något annars så skiter jag fullständigt i er.

Lite elakt kanske, men jag orkar inte tjata längre och de flesta verkar läsa den här bloggen så nu kanske ni tar åt er och fattar.

Nu tänker jag iaf njuta av mitt nystädade rum och sen vid 19 så är det en ny serie på 3:an som jag ska se och sen blir det The Mentalist och sen en film, Two weeks notice :)
En skön kväll enligt mig :)
Funderar om jag ska poppa lite popcorn, men det blir till film vid 9 då :)

Peter(bästa kompisen), läser du det här som kom över och hälsa på någon jävla gång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0