Öl och skratt för mig själv ;)

Det blev verkligen ingen promenad imorse, alltså fy fan för vädret och kylan, jag stannade kvar i sängen :)
Har läst lite och käkat choklad, inte så mycket men nära på iaf.

Har även slavat vid spisen och gjort köttfärssås med spaghetti till gänget här hemma :)
Nu har jag lagt mig till rätta i sängen igen och har öl på kylning, så min kväll består i att njuta av öl, choklad, teve och en bra bok :)
Jag är så lätt att göra glad och det kostar heller aldrig något extra :)

Jag har ett sånt där fånigt leende på läpparna idag, tänker tillbaka på det som hände inatt.
En "person" som satt på sin datorstol och plötsligt så går den sönder och han faller ner i golvet :D haha. Jag skrattar fortfarande åt det hela, lite elak är jag kanske, men fan vad kul jag hade när han berättade det :)
Synd att man missar att filma sådana ögonblick ;) haha

Man kanske ska slå på en komedi och skratta lite mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0