Mys träning och för gott

Jag har verkligen rört på mig idag :)
Var en sväng till jobbet i eftemiddags och käkade mat med Angie och sen så gick jag hem till Alex och Freddan. De hade lite små ärenden och jag vill gärna vara barnvakt åt lilla Mio. Det var så länge sen nu :)
Så Mio och jag busade, myste och hittade på lite satyg medan mamma och pappa var borta :) hehe
Nu är jag hemma igen och jag ligger självklart och myser i min säng :)
Jag tror ingen fattar så mysigt jag har det eller hur jag egentligen är funtad ;) haha.
Imorgon tänker jag sova lite längre, ska försöka att sova till 9 iaf innan jag rör mig ut på en promenad :)

Det är något fel på Grabben(missen min), han vill inte ligga på den mysiga filten. Den verkar vara för len eller något, för han sätter en tass på den sen så kliver han bort fort som attans.
Vem kan säga nej till något så här skönt?! :)

Jag skulle ha satt ihop bokhyllan idag, men jag blev så seg efter stan och sen så prioriterade jag Mio och en mys stund med honom framför den :)

Men imorgon tänkte jag göra ordningen den och träna, har inga andra planer precis.
Okej, jag ska äta mindre, för fan vad jag har ätit de här 2 senaste dagarna.
Det är svårt att försöka gå ner i vikt om man äter så god mat varje dag :)
Men jag tränar lite grann varje dag iaf, bättre än ingenting :)
Imorgon ska jag försöka öka på träningen lite mera, måste komma igång med att jogga väldigt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0