Mums

Special kyckling ordnade David till mig nu innan jag sticker hem och byter om för kvällen med tjejerna :)
Ska bara dricka upp koppen med te, sen så är det nog dags att borsta tänderna. Stinker vitlök efter tzatzikin som jag "bara" var tvungen att ha till kycklingen :)
Kyckling gjorde han i ugnen med riven parmesan och soltorkade tomater, mums :)
Har fortfarande inte kommit fram till vad fan jag ska ha som topp ikväll. Blir väl ett linne och en tunika för inget annat passa då jag inte kan använda bh.
Har fan varit behå lös sen i tisdag, de känns väldigt konstigt för min del. Tack och lov att jag inte har så stora tuttar så jag måste ha behå :) haha.
Nej nu måste jag fan hemåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0