Mardrömmar

Usch, säger jag bara.
Drömmer mardrömmar om monstren från Grudges filmerna och The Ring.
Vaknade fort som fan och nu vågar jag inte släcka lampan :S
Har legat och läst bok i 1,5 timme och börjar istället bli hungrig.
Alltså fan vad jag hatar att ha mardrömmar, jag som knappt vågar se på en reklam utav någon skräckfilm.
Jag har visst för livlig fantasi, den kanske är bra att ha ibland. Men just nu så vill jag bara sova så jag orkar med morgondagen, men jag vågar inte sova :S
Önskar att jag kunde gå över till mamma och sova eller någon kompis. Men alla bor så jäkla knepigt till.

Får väl visa att jag är vuxen och släcka lampan och försöka somna om.
Men vaknar jag igen utav mardrömmar så ska jag fan ge upp och kliva upp för dagen.
Så snälla hål tummarna för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0