Lyxmåltid, sorg och bekännelse

Jag fick min önskan uppfylld lite senare :)
Det var ingen stor attack men nästan så iaf.
Nu sitter jag hemma vid köksbordet och smälter maten och ska väl hugga in på efterrätten strax ;) hehe.
Pan pizza och chokladpudding på burk, riktigt lyxmåltid ;) haha.

Idag är det 2 år sen min älskade farfar gick bort, det här är alltid en dag som jag minns. Det känns fortfarande tungt att inte kunna träffa honom eller prata med honom, för han finns inte kvar här hos oss.
Men tänker jag på honom så kommer han aldrig glömmas bort, liten tröst är det.
Det betyder också att det är snart 2 år sen jag sa upp kontakt med min egen far.
Det är mycket som har hänt i mitt liv genom åren.
Många tror jag är yngre än vad jag är, men tittar man på allt jag har varit med om så kan man fan tro att jag är mycket äldre än vad jag är istället.
Jag är verkligen en konstig blandning.

Om ni undrar varför jag har såna här barnsliga stunder för mig så beror dem på att jag faktiskt missade en stor del av min ungdom pga att jag fick växa upp fort som attans och sen så började jag jobba tidigt.
Så det här med att slappna av och bara vara tonåring har mest kommit i små omgångar genom åren :)

Nu tänker jag faktiskt hugga in på min efterrätt och sen så blir det borsta tänderna och krypa i säng för min del :)


Kommentarer
Postat av: Bordellmamma

älskar dig massor Bitchen min <3

2012-04-30 @ 15:13:48
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0