Lyckades och sen motstridiga känslor

Jag lyckades!!
Jag lyckades ta sovmorgon, men jag känner mig lite små sömnig och seg bara för det. Så det blev inte så bra ändå.
Jag ska väl kliva upp och ta min promenad alldeles strax, men de snackar om att det är snöblandat regn på fb, så jag känner mig inte så extremt motiverad.
Samtidigt som jag drömmer om min choklad som jag har hemma men ännu inte har käkat något utav :)
Jag MÅSTE låta den vara, men det är så svårt nu.
Jag är hungrig och känner för en slödag i sängen med massa film och totalt strunta i mitt mål med att springa den där vända i höst.
Men samtidigt som jag SKA fixa detta :)
Det är så motstridiga känslor att jag blir knasig av bara att tänka på det :)

Nej, jag går upp och äter frukost och sen så tar jag den där promenaden och ikväll så berömmer jag mig själv med choklad och en film. Det låter väl ändå som en bra idé?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0