Ledig och ger upp

Ja, nu är man ledig igen, men bara 2 dagar denna gång :)
Är faktiskt inte behov av så mycket mera just nu.
Förutom sömn då ;)

Imorgon så ska jag släpa mig iväg till blodbussen och sen så åker jag och mamma till stan och inhandlar lillebrors present.
Sen så har jag inte planerat något annat, bara att fortsätta städa rummet och så :)
På torsdag så ska jag besöka lilla gumman i skogen ;)
Denna gång så kan jag inte få något gott bakverk, då jag har slutat ätit sådant :(
Allt gott har jag visst slutat med, men har jag lyckats ställa om sen så kanske jag kan fuska någon gång. Speciellt när någon fyller år eller så, annars så känns det riktigt surt :)

Nu tänker jag faktiskt krypa i säng, eller jag ligger redan i sängen. Ska bara gå och borsta tänderna innan jag ger upp för denna dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0