Kycklingburgare och siesta

Ja, det gick fort för oss idag i stan.
Var in och köpte lillebrors present och sen lite smått och gott på Plantagen :)
Vi kanske åker in nästa vecka också, som det ser ut nu :)
Eller så tar vi itu med trädgårdsarbetet, svårt att bestämma vad som är roligast och vilket som är mest trängande ;)

Jag fick inte ge blod idag, pga att jag har tatuerats, jag får vänta 6 månader sen så.
Det mamma och jag räknade ut är att jag får börja ge blod igen nästa år :)
Så jag slipper nålar ett tag till, lite lycklig blir jag :)

Nu tänker jag fixa mina filmer, alltså ställa dem i alfabetisk ordning :)
Sen har jag inte så mycket mera att göra, funderar om jag ska sola solarium ikväll så man inte är så blek.

Fortsätter jag med det här nyttiga spåret så kanske man ska ta sig en promenad ikväll om man inte somnar tidigt så att säga.
Vi var till MAX och åt efter lilla shoppingturen, det var verkligen ett aktivt val jag fick göra då. Det blev en kycklingburgare och juice, det var tillräckligt nyttigt och gott för att jag skulle kunna och vilja äta :)

En liten slö fråga, ska jag ta en siesta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0