Jobbigt att vara ledig

God morgon lilla världen :)
Nu är man vaken igen, skulle vilja sova lite mera men tyvärr så behöver jag ordna med lite grejor innan man går till jobbet.
Så det är nog bäst att kliva direkt upp och börja, men som vanligt är jag extremt svag för min underbart sköna säng :)
Men samtidigt så ligger jag och lyssnar på musik som jag alltid gör ungefär :)

Idag blir det att jobba på och även imorgon, sen har jag 2 lediga dagar innan jag kör helgen.
Man blir lite slö av sig då man är ledig så länge, känns inte så kul att börja jobba då man har varit ledig så länge.
Men jag vet att jag blir nöjd så fort jag börjar igen. Lite jobbigt med ledighet bara ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0