Hurtig, akademiska och dålig humor

Jag har varit riktigt hurtig idag, gick en rask promenad i 40 minuter innan jag kasta mig in i duschen och samt jag har varit riktigt duktig idag då jag åt frukost hemma också, innan taxin kom :)
Jag ska fan få guldstjärna i kanten för detta ;)

Men nu sitter vi i taxin iaf och är på väg till akademiska i Uppsala för mormors läkarbesök.
Sen ska vi väl göra stan osäker som vanligt ;)

Det är planerat att äta middag ute ikväll, men får se hur det blir. Man är ju tvungen att beställa bord innan och jag vet inte riktigt om något är fixat, har liksom glömt att fråga.
Men du som skulle höra med resten av folket och boka bordet läser ju här dagligen :) då kan väl höra av dig senare och meddela mig :) haha

Visst är jag klyftig?! Jag slipper ringa eller smsa då jag kan kommunicera med mina vänner via bloggen istället ;) haha
Alltså fy fan vilken dålig humor jag har ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0