Havets underverk och jumbomajs

Alltså nu är jag fan mätt, en hel laxfilé bit, en kokt potatis och en liten bit laktosfri Janssons frestelse.
Det är kanske inte mycket mat för andra, men jag har visst blivit så mätt att jag vill sova middag nu ;) haha

Har tvättat lite kläder, har tyvärr 2 maskiner kvar innan allt är klart :)
Ska väl dammsuga rummet sen när allt är klart i rummet, men måste nog tvätta klart allt först. Har ju lagt ut alla kläder på golvet då jag rensade :)
Har även varit duktig och satt upp en krok på väggen för att kunna hänga upp handdukarna och morgonrocken :)
Börjar äntligen få ordning på mitt rum.
Nu ska jag bara få till det med min stora golvlampa som jag införskaffade för någon månad sen :)

Har även fixat med mitt påskägg, fick tag i lite godis jag gillar, förutom dragé eggen som jag gillar. Har skickat en liten begäran om att mamma och lillebror letar efter dem i stan när de åker från Falun senare idag :)
Någon bör ju ha sådana kvar.

Nu ska jag kika på en film om havets underverk samtidigt som jag mumsar på lite jumbomajs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0