Gym, korv och bokad

Ja, gymmet var avklarat. Inte riktigt taggade då jag fick vänta så länge att jag höll på somna :)
Men körde lite kondition iaf. Nu sitter jag och väntar på att korven ska koka klart, måste ha lunch nu. Speciellt när jag brände bort all energi tidigare :)
Sen blir det en liten shopping runda på Tierp, måste införskaffa ny mascara och hittar jag ett par bra nya joggingskor så är min lycka gjord för dagen :)

Senare i eftermiddag så blir det en promenad med mammas vovve, då jag vill ha lite sällskap då jag ska vandra Tierp runt :) haha

Imorgon ska jag tvinga mamma till simhallen och bränna lite andra kalorier :) haha
Och bada bastu efteråt låter heller inte så jäkla fel :)

Min ledighet är bokad som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0